poniedziałek, 25 maja 2020

Obrazek z różą..


Cześć
Przygotowałam dziś dla Was obrazek z różą. Przepiękny papier ryżowy od Decoratorium urzekł mnie ogromnie. Wiedziałam ,że w połączeniu z farbą kredową w odcieniu (Serene) stworzą duet idealny.
Muszę Wam się przyznać, że kompletnie przepadłam w kredowych farbach od DecoArtu. Zazwyczaj sięgałam tylko po farby akrylowe i na nich pracowałam lecz genialna kolorystyka przekonała mnie do sięgnięcia po kredówki i mogę śmiało powiedzieć, że warto mieć je na swoich pólkach. Świetnie współpracują, rozprowadzają się po powierzchni bezproblemowo i doskonale się ze sobą mieszają.
W swojej pracy użyłam brązu z odrobiną dodanej czerni oraz przepięknego dziecięcego niebieskiego.




TUTORIAL:






Użyłam:
-Papier Ryżowy Decoratorium
-Białe gesso DecoArt
-Lakier Americana Decor-Soft Touch Varnish
-Klej (Americana Decoupage Matte)
-Farby kredowe (Serene, Rustic, Carbon)
Farba Chalk Acrylic (Everlasting)

Dziękuję i pozdrawiam ciepło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz