poniedziałek, 11 maja 2020

Optymistyczne szaleństwo w wersji 3D

Witajcie Kochani.
Dziś zapraszam Was na kursik z tworzenia mediowego, przestrzennego panelu,
do wykonania którego wykorzystałam m.in. cuuuudownej urody farbki akrylowe
z serii Extreme Sheen DecoArtu...



Step by step, czyli jak powstała moja praca...

Na gotowy, zagruntowany panel (podobrazie malarskie) nałożyłam wzór z maski za pomocą pasty modelującej DecoArtu. Po wysuszeniu wzoru, całość zabezpieczyłam białym Gesso. 
Elementy z masy plastycznej przykleiłam Heavy Gel Medium DecoArtu. Po wysuszeniu, ponownie zabezpieczyłam całość białym Gesso. 

Następny krok to farbki metaliczne z serii Extreme Sheen. Zależało mi na uzyskaniu efektu ombre, skorzystałam w tym przypadku z trzech odcieni czerwieni (w kolejności nakładania: Garnet, Ruby, Coral). Kompozycja ułożona na wierzchu powstała z bardzo optymistycznej kolekcji papierów Studia Light PPSL71. 

Naderwane fragmenty wybranych wzorów, poprzetykałam gdzieniegdzie białymi wykrojnikowymi serwetkami, różyczkami z masy plastycznej (które również podcieniowałam lekko rozwodnioną farbką metaliczną Extreme Sheen w kolorze Ruby), suszkami.

 Całość uzupełniłam fajną fotografią i kilkoma napisami, które wkomponowałam w styl pracy. By nieco przełamać czerwień tła i nawiązać do wykorzystanych papierów, podcieniowałam je rozwodnioną farbką kredową w kolorze Cherish. 
Po podsuszeniu całości, ostemplowałam gdzieniegdzie tło czarnym permanentnym tuszem, dołożyłam samoprzylepne kryształki i cekiny. Na koniec, całość osplashowałam rozwodnionym białym Gesso.








Wykorzystane produkty:
pasta modelująca DecoArt
białe Gesso DecoArt
Heavy Gel Medium DecoArt
farby metaliczne z serii Extreme Sheen (Garnet, Ruby, Coral)
farba kredowa Americana Decor Chalky Finish (Cherish)
papiery Paper Pad PPSL71 Studio Light


Pozdrawiam cieplutko,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz