piątek, 29 maja 2020

Ślubny blejtram

Dziś w lekkich, kobiecych, nieco pastelowych, zgaszonych barwach.. a wszystko za sprawą pudrowych kolorów farb kredowych Americana Decor Chalky Finish, wśród których z pewnością znajdziecie paletę waszych ulubionych odcieni...
Moją uwagę przykuły tym razem błękity Serene i jej nieco ciemniejszy odpowiednik - Colonial. Na ich bazie postanowiłam stworzyć ślubną wariację na okrągłym blejtramie. Jak wyszło? Zerknijcie sami ;)) 






Na zagruntowane podobrazie naniosłam wybrany motyw za pomocą maski DecoArt Americana Decor Distressed Harlequin ADS03. Spękane romby utworzyła pasta pękająca Crackle Paste DecoArtu. Po jej wysuszeniu, nakleiłam przy pomocy Heavy Gel Medium DecoArtu żywiczny motyw róży, która stanowi główny element dekoracyjny projektu. Całość zabezpieczyłam białym Gesso. Kolejny etap to delikatne cieniowanie tła i odlewu przy pomocy mocno rozcieńczonych farb kredowych Americana Decor Chalky Finish. Po osiągnięciu zadowalającego mnie efektu podsuszyłam całość, a wgłębienia motywu i fragmenty tła podcieniowałam dodatkowo Fluidem Akrylowym w kolorze Transparent Yellow Iron Oxide oraz Antiquing Cream DecoArt Media w kolorze Raw Umber. Kompozycję zbudowaną wokół zdjęcia wykorzystanego w pracy (źródło: Pinterest), przykleiłam do bazy przy pomocy Heavy Gel Medium DecoArtu. Całość ostemplowałam i spryskałam gdzieniegdzie rozcieńczonym białym i czarnym Gesso. 





Jak widzicie - kompozycja zbudowana wokół zdjęcia zawiera wiele różnego typu elementów,
które z łatwością połączycie ze sobą za pomocą Heavy Gel Medium DecoArtu. Bez problemu sklei zarówno elementy suszu, koronki, tekturki, odlewy żywiczne, wyciski z masy samoutwardzalnej, jak i elementy papierowe wycinane wykrojnikami, plastikowe czy metalowe elementy dekoracyjne etc.
Gorąco polecam ;))


Wykorzystane produkty:
Białe i Czarne Gesso DecoArtu
maska Distressed Harlequin DecoArt ADS03
Crackle Paste DecoArt
Farby kredowe Americana Decor Chalky Finish
Col. Serene oraz Colonial
DecoArt Media Fluid Acrylics Transparent Yellow Iron Oxide
DecoArt Media Antiquing Cream Raw Umber
Heavy Gel Medium DecoArt


Pozdrawiam,
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz