poniedziałek, 2 listopada 2020

Straszna latarnia

 Cześć, tu Dorota!

Wprawdzie już po Halloween, a ja tu mam dla Was straszny projekt. W sumie straszny i romantyczny zarazem ;)


W tym miesiącu na grupie inspiracyjnej Decoratorium czyli w Mixedmediowej Decormanii ruszyło wyzwanie z papierem ryżowym. Nie mogło mnie tam zabraknąć ofkors. Wybrałam papier DECO 0113 z uroczymi czaszuniami :)


Ten papier składa się z dwóch części, jak i kilka innych papierów tego producenta. Więc mamy tło oraz dodatkowo kilka elementów do wycięcia.

Ja tło wpasowałam do środka latarni.


A jedną z czaszek wycięłam, nakleiłam na papier wizytówkowy (tak jak Wam już pokazywałam na tutorialu z niebieskim tagusiem o TUTAJ) i lekko pobrudziłam boki.


A że papier miał nadruk z uroczej koronki, postanowiłam czaszunię ozdobić kwiatami i elementami z czarnej gipiury.


Świetną teksturę uzyskałam dzięki paście modelującej i piaskowej. Pobarwiłam fluidami akrylowymi, a na końcu przemiziałam woskami. Dodałam też nieco "strasznych" elementów czyli netoperków i gnatków.


W projekcie użyłam:

white gesso

heavy body gel

modelling paste

sand paste

liquid acrylics: dark grey, diarylide yellow, cadmium orange hue, raw umber

antique rub: gold, bronze

papiery ryżowy DECO 0113

Życzę Wam twórczego dnia!


 

4 komentarze: