niedziela, 22 listopada 2020

Idą Święta - pudełko na pierniczki

 Witajcie 😊😊

Dzisiejszego ranka pierwszy raz w tym roku ujrzałam ogród pokryty warstwą białego, lśniącego szronu i pierwszy raz w tym roku poczułam, że zima zbliża się nieuchronnie. W zimie lubię klimat Świąt oraz bajkowe wyobrażenie pokrytego puchem świata, pełnego świątecznych dekoracji 🌲🌲🌲, poza tym wolę wiosnę :-)

Moja nowa inspiracja to pudełeczko na pierniczki wykonane z użyciem techniki serwetkowej.

 

Wykonanie: Pudełko z grubej woskowanej tektury cieniutko pokryłam białym gesso, a następnie wieko pomalowałam białą farbą akrylową. Po wyschnięciu farby przykleiłam motyw z serwetki z uroczymi wiewiórkami, a następnie domalowałam elementy tła oraz dodałam kontrastu rozjaśniając fragmenty obrazka.

 Na zabezpieczone bezbarwnym woskiem wieko nakleiłam odciski z masy samoutwardzalnej w kształcie gałązek choinkowych oraz szyszek. Elementy 3d pomalowałam farbami akrylowymi oraz również zabezpieczyłam woskiem. Dodałam trochę efektu struktury nakładając odrobinę pasty śniegowej Snow Tex.

Dół pudełka pomalowałam za pomocą szablonu na kolor brązowy farbą akrylową oraz dodałam elementy wypukłe również z szablonu, tym razem z użyciem modeling pasty.

Całość projektu "pobrudziłam"  farbami akrylowymi na odcienie czerni, brązu, zieleni i bieli, dodałam kropeczki za pomocą szczeciniastego pędzla i rozrzedzonej farby akrylowej.

Na koniec całość zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem.


Lista materiałów:

  • pudełko tekturowe Efco
  • białe gesso Deco Art
  • farby akrylowe Crafter's Acrylics: white, black, christmas red, forest freen, leaf green, bruncanelle, country maple
  • farba kredowa  Americana Decor w kolorzeheritage
  • pasta śniegowa Snow Tex Deco Art
  • bezbarwny wosk Americana Decor
  • modeling paste white Deco Art

Mam nadzieję, że projekt się Wam spodoba <3

Pozdrowionka

                                                                                    Ania :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz