piątek, 15 października 2021

K jak kolor

 

Witajcie!
Kolor zielony to jeden z moich ulubionych kolorów. A w połączeniu ze złotem tworzy duet wprost idealny. Zainspirowana miejscem, w którym spędziłam ostatni weekend postanowiłam przenieść trochę tego miejsca na moją dzisiejszą inspirację. Postawiłam na prostotę i elegancję i ulubione kolory. I tak powstał mój inicjał - litera "K". Pięknie będzie wyglądać w moim scrap-kącie i zawsze będzie mi przypominać o weekendzie spędzonym w niezwykle urokliwym pałacu ze wspaniałymi, kreatywnymi dziewczynami.
Cały proces powstawania inspiracji znajdziecie na kanale yt pod tym linkiem:
https://youtu.be/0GuEGUvVSf0






Do stworzenia pracy użyłam:
DecoArt Gesso białe
DecoArt Gel Medium
DecoArt Texture Sand Paste Neutral
DecoArt Vintage Effect Wash kolor patina
DecoArt Extreme Sheen kolor Bronze
DecoArt Acrylic Paint kolor Hunter Green
Przyjemnego tworzenia,
Monika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz