wtorek, 5 października 2021

Tajemnica Alchemika

                                             Witajcie Kochani !


W momencie kiedy czytacie mój wpis , ja właśnie grzeję swoje stare kości na hiszpańskim wybrzeżu🌞

Sytuacja ta nastąpiła dość nieoczekiwanie , gdyż to niespodzianka rocznicowa od mojego męża . Zaskoczył mnie chłop niesamowicie😍

W takich to gwałtownych okolicznościach powstał magiczny tag ze Starym Alchemikiem . W tym ferworze tworzenia nie zrobiłam Wam fotek krok po kroku , ale obiecuję ,że wszystko opiszę i zobaczycie sami ,jak prosta ( ale magiczna) jest to praca.



Od zawsze uwielbiałam mroczne klimaty... te mroczniejsze jeszcze chyba nawet bardziej...iskrą i zapalnikiem w tym przypadku był papier ryżowy od #Decoratorium ...Stary Alchemik i jego dwaj tajemniczy towarzysze...

Jak to się działo : 

Chalky Gesso położone dwukrotnie na taga , następnie przykleiłam papier ryżowy , czyli klasycznie.

 Podkolorowałam fluidami tło  i zrobiłam kropki białą farbą kredową .

 Półkę zrobiłam z kartonika i nakleiłam na nią papier ryżowy od #Decoratorium . 

W wybranych miejscach dołożyłam delikatne złomki , co podkreśliło klimat .

 Zrobiłam transfery napisów .. .następnie postarzyłam szklane fiolki za pomocą pasty i moich ulubionych fluidów DecoArt w barwach , które uwielbiam , a które idealnie wpisały się w klimat papieru i całej tej historii...

Zapraszam do obejrzenia smaczków :






Preparaty ,których użyłam widzicie poniżej :


Pozdrawiam Was serdecznie ze słonecznej Hiszpanii i przesyłam moc ciepła i słoneczka !!!

                                                                        Marzena




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz