czwartek, 7 października 2021

W błękitach - album tagowy

 Witajcie,

Czasem jest tak, że potrzebuje zrobić coś co będzie praktyczne, ale również inne niż zazwyczaj to co robię. I tak było właśnie z tym albumem tagowym. Jest to prezent dla znajomej jako podziękowanie. Niby nic a jednak coś. Tutaj ze względu na małą wielkość skupiłam się głównie na okładce. Zależało mi by uzyskać efekt trochę postarzały ale nie koniecznie rdzę. Coś ugryzionego zębem czasu ale nie zjedzonego :)

Dlatego postawiłam na to co lubię a mianowicie na: Phthalo Turquoise i Prussian Blue Hue są to 2 kolory, które idealnie się uzupełnią dając piękny błękit. Do postarzenia użyłam pasty piaskowej, która wylądowała u mnie w projekcie jeszcze przed nałożeniem koloru. Dzięki temu nakładają na koniec farbę techniką suchego pędzla otrzymałam piękne wypukłości. 

Mam nadzieje, że spodoba Wam się moja praca :)







Produkty, których użyłam:
- DecoArt Medium Heavy Gel
- Chalky Gesso White 473 ml
- Antiquing Cream

Farby:
- Dazzling Metallics rich espresso
- Extreme Sheen Pearl 


Fluidy:
- DecoArt Media Raw Umber 
- Phthalo Turquoise
- Prussian Blue Hue
- Paynes Grey






Kasia Kędzierska - magisart

-------------------------------
FB: www.facebook.com/magiscraft
YT: www.youtube.com/user/kasiakedzierska
WWW: www.magisart.pl 
INSTA: @katarzyna_magisart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz