wtorek, 19 października 2021

Lawendowy segregator- tutorial

 Witajcie,

Lato pożegnaliśmy i pozostały wspomnienia: ćwierkających ptaków, łąk pokrytych kwitowymi dywanami.

Ten czas niewątpliwie kojarzy mi się z lawendą i złocistym miodem.

Postanowiłam przenieść ów sielski klimat na drewniany segregator, który de facto może nam posłużyć jako listownik, czy chociażby organizer na jeszcze nieoprawione zdjęcia z wakacyjnych wojaży.


Zapraszam Was na fototutorial.


Oczywiście będziemy potrzebowali bazę- drewniany segregator. Na początek musimy zabezpieczyć białym CHALKY GESSO drewno aby nie chłonęło preparatów. 

Następnie przy pomocy transparentnej pasty modelującej, EXTREME SHEEN w kolorze AMETHYST i piasku tworzymy kolorową pastę strukturalną.

Po uzyskaniu jednolitej konsystencji tak przygotowaną pastę nanosimy na front segregatora ( Ja naniosłam tylko i wyłącznie na tzw. grzbiet, gdyż będę go przechowywać wśród innych segregatorów na półce, a struktura czy dekoracja 3d na bokach segregatora mogłaby przeszkadzać w użytkowaniu).

Jak wspomniałam na początku, ten czas kojarzy mi się z miodem, a więc i maska ze wzorem plastrów miodu.

Kolor pasty wyszedł obłędny <3


Po wysuszeniu pasty modelującej zaczęłam budować kompozycję. Z racji , że pracuję zarówno z mediami jak i papierem, to koniecznością było zabezpieczenie papieru. Do tego celu użyłam DECOU-PAGE MATTE.

 

Oczywiście trochę przetarć złotem- EXTREME SHEEN w kolorze VINTAGE BRASS

I przecierki białym gesso metodą suchego pędzla:

 

Na koniec jeszcze nieco jaśniejszego fioletu, również EXTREME SHEEN ale tym razem w kolorze LAVENDER FROST.

Przepięknie się mieni <3 

Jeszcze tylko chlapania rozcieńczonym wodą fluidem akrylowym w kolorze RAW UMBER. 


I tak oto prezentuje się w całej swej okazałości lawendowy segregator muśnięty słodkim złocistym miodem <3 









Użyte produkty:
- Chalky Gesso White 473ml
- Decou-page matt 236ml
- Modeling paste clear 118ml
EXTREME SHEEN Vintage Brass 59ml
EXTREME SHEEN Amethyst 59ml
EXTREME SHEEN Lavender Frost 59ml
- Fluid akrylowy RAW Umber 29.6ml


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,

Wiola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz