czwartek, 13 kwietnia 2023

Just be cool- wpis do Art Journal

 Witajcie,

Art Journal jest idealnym sposobem aby rozpocząć przygodę z mixed mediami.

To właśnie na bazie starej książki możecie odkrywać właściwości przeróżnych preparatów. Przy okazji zabawy z teksturą, kolorem, możecie stworzyć niepowtarzalny wpis.

Dziś przygotowałam wpis na czarnej bazie.

Przy pomocy białego gesso wyznaczyłam obszar roboczy na który naniosłam teksturę przy pomocy pasty modelującej i maski.

Po wysuszeniu ponownie zmoczyłam powierzchnię, aby łatwiej rozprowadzić farbę akrylową beżową. Ponownie wysuszyłam powierzchnię i zaczęłam zabawę z magentową mgiełka. Kolor jest obłędny! 

Idealnie zgrał się  z fluidem w kolorze red iron oxide.

Całość musnęłam złotem z extreme sheen, który śmiało pełni w tym przypadku rolę wosku- oczywiście nanoszony palcem.

Na koniec trochę papierowych elementów i naklejek journalowych i wpis gotowy!



























Użyte produkty:







Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz