sobota, 8 kwietnia 2023

- Zielono mi.... z jajem -

 Witajcie!

Na ostatniej prostej do Świąt Wielkanocnych chciałabym Was zaprosić na moją

inspirację, w której wykorzystałam duże akrylowe jajo, papier ryżowy i oczywiście

sporo zieleni w postaci farb akrylowych. Jajo ozdobione jest od środka tak więc

po zamknięciu i ozdobieniu łączenia jest bardzo eleganckie, dodatkiem 

do jaja są również  moje ulubione wstążki. 

Zapraszam serdecznie do obejrzenia zdjęć i filmiku. Wesołych Świąt!!




















                                                               W pracy wykorzystałam:











                                                               Z pozdrowieniami! 
                                        i jeszcze raz wszystkiego dobrego na świąteczne dni! <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz