piątek, 14 kwietnia 2023

Puszka na ciastka

Witajcie

    Kolejna inspiracja to recykling puszki. Puszka jest w delikatnych, pastelowych kolorach. Projekt jest przyjazny dla początkujących, nie jest też w żaden sposób czasochłonny. Jest to jeden z niewielu razy kiedy pracowałam na takim materiale, lecz jestem zadowolona z efektu końcowego. Mam nadzieję, że zostaniecie zainspirowani i zobaczycie że praca na rzeczach z recyklingu potrafi dać piękne rezultaty.

    Pierwszym etapem było pokrycie puszki Gessem (Podkładem) i pomalowaniem na biało. Następnym krokiem było przyklejenie serwetek. Aby wtopić w tło naszą serwetkę, musiałam się skupić na cieniowaniu. Kolejnym krokiem było woskowanie całej pracy. Przykleiłam wyciski z masy samoutwardzalnej i użyłam efektu patyny. Przy pomocy gąbeczki wykonałam kółka białą farbą wokół pokrywki puszki. Mój projekt po tym kroku został ponownie zabezpieczony przy pomocy wosku. Jako ostatni element przykleiłam koronkę. 


Oto efekt końcowy projektu










    Preparaty użyte w projekcie 












Pozdrawiam!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz