wtorek, 28 listopada 2023

Obrazki świąteczne!

 Witajcie!

W tym roku mamy prawdziwy wysyp cudownych papierów i grafik świątecznych. Nie mogłam się im oprzeć i z braku baz bombek  ozdobiłam nimi deseczki ze sklejki. Grafiki przykleiłam klejem do decoupage DecoArt,  zabezpieczyłam kilkakrotnie lakierem w połysku, a następnie podcieniowałam farbami akrylowymi w kolorach pasujących do grafik. Teraz pozostało już tylko lakierowanie ze szlifowaniem pomiędzy warstwami. Czegoś mi brakowało, więc dodałam kilka stempli i szablon.  Na koniec kropki i warstwa lakieru i obrazki gotowe. 

                                                                                 







                                                                               Buziaki

                                                                               Monika

                                                                          użyte materiały:

                                                               Crafter's Acrylic burnt umber 59ml

                                                                                    




























                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz