wtorek, 14 listopada 2023

Zimowy komplet !

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam zimowy komplet. Pudełko i wino okleiłam metodą decoupage, serwetką z cudownym zimowym motywem. Na górę butelki przykleiłam wyciski z masy lekkiej.  Dół pudełka pomalowałam bejcą i położyłam szablon w gwiazdki. 

                                                                                    


                                                                                      





Buziaki
Monika


                                                        W pracy wykorzystałam media: 

                                                                      decou-page matt 236

                                                                                     
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz