wtorek, 21 listopada 2023

Zegar z kukułką;)

 

Cześć, tu Dzika Fossa.

Kojarzę z dzieciństwa niesamowite i fascynujące zegary z kukułką. Właśnie taki zegar był inspiracją do mojej pracy. Może nie jest idealnie odwzorowany, ale przyznajcie, że choć leciutko się Wam kojarzy:)

Na tekturkę nakleiłam papier scrapowy i zabezpieczyłam go, a odlewy pomalowałam czarnym gesso. Nałożyłam maskę z wzorem żaróweczek i przykleiłam kompozycję. Elementy zegara pomalowałam fluidami i farbami akrylowymi. Gotowe:)

 








                                                                      Pozdrawiam!


 



UŻYŁAM:

Gesso black


 Texture sand Paste


 Modeling Paste

 

Dura Clear Matte Varnish


Vintage Effect Wash Turquoise 

Vintage Effect Wash Patina
 

 

Americana Asphaltum z zestawu Aged Wrought Iron 
 

 


 
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz