wtorek, 30 stycznia 2024

Nie kochaj mechanicznie

 Helloł.

W niedzielne popołudnie stworzyłam dla Was na live oto takie recyklingowe pudełeczko. W pierwszej kolejności okleiłam kartonik starymi kartkami z książki, które przykleiłam za pomocą matowego kleju do decoupage. Za pomocą białego gesso zabezpieczyłam odlewy i wyciski zębatek, a następnie potraktowałam je pastą śniegową. Zabieg ten pozwoli w późniejszym etapie uwydatnić strukturę rdzy. 

Za pomocą trzech fluidów starałam się uzyskać jak najlepszy efekt starej rdzy. Wszystko przykleiłam za pomocą Heavy Body Gel. Wisienką na torcie jest czerwone serducho, na które naniosłam  fluid ale w kolorze czerwieni.








                                                                   W projekcie użyłam 










Live jest zapisany, więc jeżeli masz ochotę zobaczyć jak powstawało pudełko zapraszam na stronę Decoratorium na FB.

 Katyart




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz