czwartek, 19 września 2024

Chustecznik! -fototutorial

 Witajcie!

Lato się kończy, więc czas pomyśleć o jesieni. Jak jesień to przeziębienia więc u mnie dzisiaj na biurku chustecznik. Przygotowałam dla Was krótki foto tutorial, może się zainspirujecie. Zaczynamy od pomalowania bazy białą farbą. Następnie przyklejamy motyw. U mnie papier ryżowy w niebieskie kwiaty.

                                                                                   


                                                                                  


Po wyschnięciu pracę zabezpieczyłam  kilkoma warstwami lakieru.  Następnie pocieniowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi w kolorach pasujących do motywu kwiatowego.


Po wycieniowaniu pozostało lakierowanie. Dużo warstw, ze szlifowaniem pomiędzy kolejnymi warstwami lakieru. Następnie konturówką z klejem do złoceń "obrysowałam" kontury kwiatów. Po wyschnięciu przyłożyłam szlag metal. nadmiar starłam pędzelkiem i pracę zabezpieczyłam lakierem alkoholowym. Do chustecznika dorobiłam wino.






Buziaki 
Monika



użyte materiały:
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz