wtorek, 3 września 2024

- Wesołe kamyczki -

 

Witam się dzisiaj z Wami wesołymi kamyczkami! 😍

Czy słyszeliście już o kamyczkach, które się maluje farbami, markerami lub ozdabia techniką

 decoupage? A może nawet mieliście to szczęście i taki znaleźliście??  bo one podróżują po całym

 świecie. Ja znalazłam ich  już kilkanaście w różnych częściach naszego kraju i nie ukrywam, że

 sprawiły mi  ogromną przyjemność. 

Postanowiłam również je ozdabiać i zostawiać w fajnych miejscach podczas moich podróży. 

Te, które prezentuję Wam dzisiaj pomalowałam farbami akrylowymi, fluidami i

zabezpieczyłam lakierem matowym. Zabezpieczenie kamyków lakierem jest bardzo ważne, gdyż

są narażone na warunki atmosferyczne. Mam nadzieję, że moje wesołe kamyczki przypadną Wam do 

gustu i również wkręcicie się w tę zabawę. A w skrócie jeszcze przypomnę, że: 

* ozdobiony kamyk zabezpieczamy lakierem

* na drugiej stronie musimy napisać swój kod pocztowy, dzięki temu będzie można śledzić

   podróż swojego kamyka na grupie fb np. #kamyczki

* kamyk zostawiamy w takich miejscach, gdzie istnieje duże prawdopodobieństwo, że ktoś go znajdzie

* jeśli znajdziemy kamyczek to robimy mu zdjęcie i wstawiamy je na grupę fb np. #kamyczki oraz 

podajemy kod pocztowy i wspominamy o miejscu w którym został znaleziony. Prawda, że łatwe?








                                                                                  

                                                                                 


                                                 Z pozdrowieniami Kasia Andres tworzy 



                                                   Do pomalowania kamyczków użyłam:








i farbę akrylową Pure Pumpkin 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz