środa, 18 września 2024

Jesienny wpis do AJ - projekt z live

 Witajcie kochani,
W miniony poniedziałek miałam przyjemność poprowadzić live w grupie FB DecoArtmania podczas którego powstały dwa tła pod jesienne wpisy do Art Journal'a. 

Zabawa fluidami była przednia, tło docięłam na wpis, a z reszty materiału powstały zakładki do książki. Kto ma ochotę zerknąć na proces powstawania, podsyłam link https://www.facebook.com/share/v/HkAA3Cp7NakKY3bf/






Drugie tło docięłam i ozdobiłam zaraz po live, więc też Wam pokażę co powstało. 





 Te same produkty, a jak zupełnie inne powstało tło, czy Tobie również podoba się taka zabawa fluidami? Zapraszam serdecznie do zabawy i koniecznie pochwal się, co stworzyłem.

W moim projekcie wykorzystałam 





Pozdrawiam Syla 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz