niedziela, 22 września 2024

- Piracki organizer- do kompletu z butlą i chustecznikiem

 Witajcie!

Jak widzicie w tytule mojej dzisiejszej inspiracji przedstawię Wam trzecią rzecz z pirackiej serii,

a mianowicie organizer na biurko. Tak jak poprzednio użyłam papieru ryżowego, 

domalowałam sporo tła  za pomocą farb i fluidów akrylowych. 

Użyłam również pasty pękającej i strukturalnej. Mam nadzieję, że organizer przypadnie 

Wam do gustu, zapraszam serdecznie do obejrzenia zdjęć.

 Poniżej znajdziecie również dwa zdjęcia pirackiego chustecznika i butli, zapraszam :-)








                                             a tu wcześniejsze inspiracje z pirackiej serii




                                                            Pozdrawiam serdecznie!

                                                               Kasia Andres tworzy


Użyłam w projekcie:






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz