poniedziałek, 31 października 2016

Inspiracja Dagmary - Ulotne chwile

Dziś ponownie ATC, tym razem inspirowane piosenką Paktofoniki "Chwile ulotne". 
Do ich wykonania użyłam genialnej farby metalicznej Dazzling Metallics w kolorze złotym.
Farby te zachwyciły mnie, gdyż są mocno napigmentowane i silnie kryjące.
Potwierdzam, że to naprawdę "płynny metal" jak reklamuje farbę producent.
Z pewnością będę testować te farby na różne sposoby, tu użyłam ich jeszcze nieśmiało.
Najpierw nacierałam nimi brzegi mojej pracy, a następnie mocno pochlapałam całość.
Ponadto aby dodać opalizującego na złoto efektu, motyle pokryłam Interference Gold.
Zapraszam do oglądania zdjęć i zabawy z mediami DecoArt.







Użyte produkty:

Znalezione obrazy dla zapytania Dazzling Metallics emperor`s gold 59 ml    

    




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz