sobota, 8 października 2016

Inspiracja Dominiki - Złota rybka w art journalu

Hej!
Dziś przychodzę do Was z szybkim, bałaganiarskim art journalowym wpisem...ze złotą rybką w roli głównej ;) może w takiej oprawie spełni chociaż jedno życzenie ;)
Najpierw szpachelką roztarłam białe gesso a następnie pędzlem gąbkowym nakładałam fluidy akrylowe, tworząc morską toń. Resztę fluidów zmieszałam z pastą pękającą i nałożyłam przez maskę. Dalej w ruch poszły mgiełki, dzięki którym stworzyłam zacieki i pochlapałam całą pracę. Rybkę pomalowałam złotą farbką akrylową i posypałam brokatem.





Użyte produkty:

     

Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Cobalt Teal Hue  Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Cobalt Teal Hue  Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Phthalo Turquoise

Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Prussian Blue Hue    

  Znalezione obrazy dla zapytania Dazzling Metallics glorious gold 59 ml  

      




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz