piątek, 28 października 2016

Inspiracja Dominiki - Eksplozja koloru

Witajcie!
Eksplozja koloru i pozytywne wibracje...a w samym centrum moja mała Gwiazda...ot takie energetyczne LO przygotowałam dzisiaj dla Was :) w sam raz na te pochmurne i monotonne, jesienne dni ;) Geneza tej pracy nie jest wcale taka skomplikowana. Chaos i przypadkowość, swobodne przenikanie się barw - w tym szaleństwie jest metoda ;)
Na warstwę czarnego gesso kładłam przypadkowe fluidowe plamy. Następnie w ruch poszła czarna pasta modelująca i maska. Potem mgiełki, którym pozwoliłam swobodnie rozpływać się między wzorem. Po przyklejeniu kompozycji podmalowałam gdzieniegdzie mocno nasyconymi fluidami a całość schlapałam mgiełkami i rozwodnionymi farbkami.







Użyte produkty:

    Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Diarylide Yellow

Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Pyrrole Orange  Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Cobalt Teal Hue  

    

    






1 komentarz: