czwartek, 20 lipca 2017

Inspiracja Dagmary - Blejtram w błękitach

Ponownie miałam okazję wykonać blejtram z okazji urodzin pewnej panienki. 

Pracę zaczęłam od wyboru papierów Studio Light, tutaj widzimy zestaw Home & Happiness.
Z tej samej firmy bardzo ładnie wpasował mi się w tematykę zestaw motylich stempli.
Swoją drogą, motyle super będą się prezentować kolorowane na prostych kartkach.

Na moim blejtramie znalazło zastosowanie całe mnóstwo produktów DecoArt.
Znajdziemy na nim: Fluid Acrylics na tle i na tekturkach, Antiquing Cream w spękaniach 
z Clear Crackle Glaze, białą mgiełkę i cudownie opalizujące Fluid Acrylics Interference,
którym pokryłam elementy z masy i tekturki. Do wypełnienia spękań użyłam także,
Dazzling Metallics. Pastą strukturalną stworzyłam wzór przy użyciu maski. 

W trakcie pracy bardzo przydał mi się Varnish Ultra Matte, jednak użyłam go nieco inaczej
niż zwykle. Postanowiłam stworzyć z niego swego rodzaju fiksatywę w sprayu. 
Do pustego atomizera nałożyłam łyżeczkę werniksu, butelkę dopełniłam wodą i już
mogłam pryskać na moją pracę w celu zabezpieczenia jej. 

Proporcje i możliwości tej mikstury jeszcze będę testować i informować na bieżąco 
o jej skuteczności. 

Zapraszam do oglądania zdjęć pracy :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz