poniedziałek, 10 lipca 2017

Inspiracja Dominiki - Czarna ramka TUTORIAL

Ostatnio trafiła mi się osobliwa prośba o zrobienie oprawy pod cennik usług fryzjerskich :) dziś mogę się już nim pochwalić a nawet pokazać Wam szybki step-by-step...dla początkujących...bo praca z czarnym medium wcale nie jest taka trudna :)

1. Moją oprawę zamknęłam w prostej ramie 45x25cm. Tło uzyskałam nakładając czarną pastę modelującą przez szablon. Oczywiście możecie użyć białą pastę :) Po wyschnięciu wszystko pokrywamy czarnym gesso.



2. Sama rama okazała się być zrobiona z tak beznadziejnego, śliskiego tworzywa, że mimo przeszlifowania nie trzymała w ogóle podkładu. Dlatego postanowiłam najpierw pokryć ją piaskową pastą, która dodatkowo wzbogaciła pracę o kolejną chropowatą fakturę :) Po wyschnięciu ją również malujemy czarnym gesso, jak i wszystkie elementy: tekturkowe, gipsowe, metalowe i z tworzywa, które chcemy umieścić w kompozycji. Maluję je w zasadzie raz a dopiero po przyklejeniu np: żel medium, całą kompozycję maluję ponownie czarnym gesso a wszystkie trudno dostępne zakamarki psikam czarną mgiełką :)



3. Teraz przystępujemy do pracy z kolorem. Pierwsze muśnięcia to fluidy Quinacridone Violet i Magenta. Wszystko nakładam metodą "suchego pędzla".


4. Teraz pora na metaliczną, srebrną farbkę. Najpierw delikatnie przetarłam nią pracę a następnie pochlapałam przy użyciu starej szczoteczki do zębów.



5. Całość dopieszczałam fluidami Interference Blue i Turqouise oraz pastami Metallic Lustre. Niektóre elementy musnęłam białym gesso.



Tak prezentuje się już gotowa praca :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz