poniedziałek, 3 lipca 2017

Inspiracja Oli - Mediowa zakładka


Witajcie, przygotowałam na dziś rzecz, która mam nadzieję będzie mi towarzyszyła całe wakacje. Jest to zakładka do książki zrobiona na bazie z cienkiej sklejki. Mimo niewielkiej powierzchni zmieściło się tam sporo mediów ☺

Na tle z białej farby nakleiłam najpierw malutki motyw wycięty z serwetki, zostawiłam mu nieco przestrzeni, a resztę powierzchni ozdobiłam moim ulubionym różanym szablonem i czarną pastą. Po wyschnięciu pokolorowałam relief używając zielonej i złotej farby oraz czarnego antiquing cream.

Obrazek po środku potraktowałam spękaczem, przybrudziłam antiquing cream i zalałam płynnym szkłem. Na koniec otoczyłam go kropeczkami z czarnego gesso oraz złotej i zielonej farby.

A teraz uciekam poczytać ☺






2 komentarze: