niedziela, 10 września 2017

Inspiracja Dagmary - Blejtram dla małej księżniczki

Ostatnio coraz częściej powracam w swoich pracach do formy blejtramu. Głównie jeśli przygotowuję coś w ramach prezentu. 
Tak jest właśnie tym razem, według mnie blejtram to idealna forma na prezent. W prezencie urodzinowym, dla małej księżniczki Oli przygotowałam pracę w różu. Kto mnie zna ten wie, że nie lubię różowości, lecz gdy chcę coś zrobić dla czyjejś przyjemności - z chęcią sięgam do tego koloru.
 
Tło pracy przygotowałam przy pomocy mistów DecoArt, najpierw zabezpieczając bazę gessem. Odciski z masy plastycznej postarzyłam złotym Dazzling Metalics. Do wykończenia tekturki użyłam fluidu w kremowym kolorze i genialnego płynnego szkła.
Warto zaznaczyć, że spora buteleczka płynnego szkła ma naprawdę konkurencyjną cenę, sprawdźcie to koniecznie.
W pracy użyłam papieru Studio Light z kolekcji Home & Happiness.
Zapraszam do oglądania :)
  






   
Użyte produkty:
  
 
pozdrawiam
Dagmara

http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz