sobota, 2 września 2017

Inspiracja Oli - Jesienny obrazek

Dzień dobry,
Moja ostatnia inspiracja była bardzo wakacyjna, ale prawda jest taka, że ja jestem zwierzę jesienne. Kocham tę porę roku, plony, kolory, pogodę i przede wszystkim niesamowite światło. Nawet jesienne szarugi mają dla mnie swój melancholijny urok. Usiąść w lesie nad jeziorem, gdy słońce prześwituje przez kolorowe liście, to moja definicja szczęścia :)
Obrazek, który dziś przygotowałam, to mój wstęp do ukochanych widoków. Baza malowana farbami i fluidami, jest tłem dla bukietu z pierwszych tegorocznych suszków, kilku traw, ziół i jarzębiny. Do malowania użyłam pędzla, palców i szablonu. Na koniec odbiłam stemple, najpierw kremowa farbą, a potem metaliczną złotą, dzięki temu obrazek zyskuje dodatkowy wymiar, zależnie od kąta padania światła.
 




 

Pozdrawiam wrześniowo
Ola Wu

http://zebybylokolorowo.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz