piątek, 22 września 2017

Inspiracja Oli - Jesienny chustecznik

Dzień dobry wszystkim,

Czy u Was też sezon infekcyjny w pełni? Ja się na razie trzymam, ale wszyscy dookoła wyglądają mocno tak sobie. Ot, ta gorsza twarz mojej ukochanej jesieni. Wobec tego chusteczki do nosa stają się artykułem pierwszej potrzeby. Szczerze wprawdzie wątpię, czy jakiekolwiek ich opakowanie jest w stanie ulżyć zasmarkanej osobie, tym bardziej, gdy ledwo widzi przez załzawione oczy, ale ten stan mam nadzieję wkrótce minie i chustecznik będzie cieszył oko.

Kolor bazowy to mieszanka farba akrylowych i fluidów, dużo zieleni, trochę brązu oraz ochry. Malowane przez szablon róże na bokach chustecznika to oczywiście farby Dazzling Metallics, a na wierzchu ta sama farba zmieszana z odrobiną pasty modelującej, dzięki czemu wzór jest nieco chropowaty

Spękania zrobiłam tylko wokół "otworu roboczego", całość przetarłam jeszcze i pochlapałam czarnym Antiquing Cream i polakierowałam na błysk.
  




Wykorzystane materiały:
  

Pozdrawiam i dziękuję za uwagę

Ola Wu

http://zebybylokolorowo.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz