wtorek, 5 września 2017

Inspiracja Dominiki - Drugie życie starego wieszaka

Witajcie!
Dzisiejsza inspiracja to mega spontaniczny pomysł na drugie życie pewnego starego wieszaka. Wieszak stary jak świat...a dokładnie jak ja ;) Pamięta czasy ciemnych pomieszczeń wyłożonych po sam sufit boazerią - prosta forma, sosnowe drewno i tona lakieru. I tak czekał nieszczęśnik, aż ktoś się nad nim zlituje i przygarnie brzydala. Sama idea tejże odnowy zrodziła się tak szybko i spontanicznie, że nawet nie pomyślałam, iż mieści się ona w ramach inspiracji dla Decoratorium... Stąd brak zdjęć wieszaka przed obróbką - jedynie tył desek i leciwy kołek ;)
 
  
Na zmatowione papierem ściernym deski położyłam dwie warstwy białej farby kredowej i delikatnie przetarłam ranty, by nadać im postarzany charakter. Następnie za pomocą gąbeczki przez szablon odbiłam wzór, chaotycznie nakładając trzy kolory farb kredowych. Po wyschnięciu ponownie delikatnie przetarłam całość papierem. Na koniec wieszak pochlapałam rozwodnionymi kredówkami i zabezpieczyłam matowym lakierem.
  



  
pozdrawiam 
http://allearte.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz