sobota, 30 września 2017

Inspiracja Dagmary - Męska kartka

Ostatnio zapowiadałam kontynuację kartek z mediowym tłem, jednak zdecydowałam się na mały przerywnik w temacie mediów.
Obiecane kartki pokażę w późniejszym terminie, a dziś coś co raczej nie odpowiada moim twórczym preferencjom.  
Rzadko zdarza mi się wykonać pracę bez choćby chlapnięć farbami, a tu proszę kartka wyłącznie papierowa.
W większości praca została wykonana z papierów Studio Light z serii Industrial. 
Muszę przyznać, że te papiery bardzo odpowiadają moim gustom i świetnie pasują do męskich prac.
Studio Light posiada też w swojej ofercie wykrojniki i uważam, że są warte polecenia, a ich cena nie poraża.
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej pracy :)
  



   
Wykorzystane produkty:
  
 
pozdrawiam
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz