czwartek, 22 listopada 2018

Anna Ignatowska i jej kilka słów oraz pięknych projektów dla Decoratorium .


Dziś mamy dla Was post Anni Ignatowskiej, zwyciężczynie naszego candy! 
Zapraszam na jej piękne projekty i recenzje mediów `DecoArt.


Hejka!!!
 Szczęście sprawiło, że w końcu coś fajnego wygrałam! 
W zabawie na stronie Dekoratorium udało mi się wygrać preparaty firmy DekoArt !!! Wiele zawdzięczam Grażynce, która dodała mnie do zabawy. Grażyna  dziękuje!!!
Postanowiłam jak najprędzej skorzystać ze wspaniałej nagrody i zrobić coś fajnego. Czy mi się udało ?
Oceńcie sami, zabawa zaś... Cóż, była przednia.
Od teraz - muszę to powiedzieć - firma DecoArt ma nową fankę. A w farbach metalicznych jestem wręcz zakochana.


 Cudownie błyszczące milionem brylancików, pięknie kryjące, szybko schnące, bez grudek, glutów, konsystencja idealna i cudowne barwy. 
Brąz antyczny to coś przepięknego.
 Na zdjęciach widać medaliony mdf od DekorWood.pl i preparaty DekoArt. 
Medaliony, ale tylko część z nich zagruntowałam białym, świetnie kryjącym gesso. 
Na niektórych użyłam bezpośrednio antyczny złoto mieniący się brąz. 
Przetarcia zrobiłam na świecę, a brąz wyszedł spod spodu pięknie się mieniąc i całkowicie mnie zachwycił. Niestety jesienne światło nie dało mi uchwycić na zdjęciu tego niesamowitego efektu.


 Mieszając kolory, zrobiłam resztę. I praca gotowa. 
Z pełną odpowiedzialnością i ogromną ochotą polecam produkty tej firmy. 
Jej żywe, soczyste kolory i przecudowne metaliki. 

Moje pierwsze spotkanie z DecoArt nastąpiło kilka miesięcy temu po zakupie pasty pękającej, którą też całym sercem polecam do wszystkich projektów mixmediowych. Bardzo chętnie będę kupowała produkty tej firmy. Jest zdecydowanie niedoreklamowana. Jakością miejscami przebija Cadence, którą również testuję. Minusem zdecydowanie jest pojemność.
 Najchętniej kupiłabym je w półlitrowych butelkach 😉
Pozdrawiam Ania.




















1 komentarz:

  1. Aneczko,bardzo się cieszę że to właśnie Ty wygrałaś. Stworzyłaś z tego piękne prace,oraz dostaliśmy w zamian, Twoje recenzje produktów😍 Gratulacje 😍

    OdpowiedzUsuń