sobota, 5 stycznia 2019

„Lustereczko, powiedz przecie…"- Kasia Idaho





Ten projekt „chodził” mi po głowie już od dawna… Co prawda miał wyglądać trochę inaczej, bardziej mrocznie i gotycko, jednak zbliżający się Sylwester spowodował zmianę koncepcji i dodał blasku pracy.
Lusterko zostało wycięte specjalnie na potrzebę tego projektu przez firmę Dekorwood. Dbałość i precyzja wykonania zaoszczędziły mi pracy przy przygotowaniu bazy do dalszych działań. W kolejnych etapach tradycyjnie poszły w ruch: gesso, pasta modelująca, pasta piaskowa i pękająca. 
Po ułożeniu kompozycji, wklejeniu papieru scrapowego i ostemplowaniu go, pobawiłam się trochę kolorami. Użyłam ukochanych Sheen-ów: Sapphire, Antigue Bronze i Rose Gold oraz farb Dazzling Metallics. Nie zabrakło też odrobiny rdzy (tu wykorzystałam pastę piaskową i fluidy).






Tym projektem żegnam się z załogą Decoratorium i z Wami. Dziękuję za gościnę i korzystając z okazji życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku!
Do zobaczenia, gdzieś w odmętach internetów ;)
Kasia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz