środa, 9 stycznia 2019

Maska karnawałowa z DecoArt- Karolina Karbowska

Jako, że przyszedł czas karnawału od razu przyszedł mi do głowy pomysł stworzenia maski. Sam jej kształt, bardziej przypominający męskie rysy, podrzucił mi do głowy pomysł stworzenia projektu będącego mixem człowieka w żelaznej masce i steampunka.






Baza oklejona została pianką, wyciskami z foremek oraz ozdobiona szablonem przy użyciu pasty modelującej. Następnym krokiem było pomalowanie całości na czarno farbą akrylową, a następnie użycie farb metalicznych.

Kolejny krok to zabawa farbami akrylowymi aby nadać trybikom i śrubom nieco rdzawego charakteru. Uwielbiam takie zabawy kolorem :)


A na koniec "patynowanie" "metalowych płytek" pięknie prezentującym się Vintage Effect Wash w kolorze patina. Nakładałam preparat metodą suchego pędzla, muskając aż do uzyskania pożądanego przeze mnie efektu. Całość zawoskowałam woskiem DecoArt, aby zabezpieczyć powierzchnię.

Jak widzicie stworzenie swojej wyjątkowej maski karnawałowej nie jest trudne, wystarczy odrobina cierpliwości, trochę czasu, parę farbek i zabłyśniecie na niejednej imprezie w sezonie :) Pokażcie koniecznie swoje maski :)


Pozdrawiam Was serdecznie - Karola

14 komentarzy: