środa, 3 kwietnia 2019

Nocą

Nocna praca - z resztą jak większość moich prac - powstawała w nocy. Wszystko zaczęło się od foremkowego księżyca. Kompozycja w shadow boxie ułożyła się niemal sama. A jak tylko czarne gesso wyschło na pracy pojawiły się pociągnięcia fluidów. Wybrałam różne odcienie niebieskiego, brązów, dodałam też odrobinę żółtego. Starałam się wymieszać kolory by powstały nieco zielonkawe przejścia, bardziej mroczne granaty, oraz jasno niebieskie muśnięcia.


Poczekałam aż fluidy wyschną i zabrałam się za dodanie pracy blasku. Tu pierwsze skrzypce zagrały farby Extreme Sheen. Ich cudowny blask pomógł mi ożywić tekstury oraz wydobyć różne kompozycyjne smaczki.


Dłuższą chwilę trwało przecieranie pracy farbami. Między czasie wparowało też białe gesso, które na zmianę z farbami robiło na pracy zamieszanie. Zadowolona z efektu uznałam, że najwyższa pora na nieco chlapnięć. I tak praca zyskała kolejne ciekawostki kolorystyczne.





Pięknego i kreatywnego dnia! 


Użyłam:
Fluid Acrylics: English Red Oxide, Diarylide Yellow, Burnt Sienna, Cerulean Blue, Phthalo Turquoise
Extreme Sheen: Sapphire, Bronze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz