sobota, 6 kwietnia 2019

Proste tło z fluidami DecoArt

Czasami szukamy pomysłu na stemple i proste tło. Dzisiaj podsunę Wam pomysł na zagospodarowanie przestrzeni z użyciem medium matowego oraz fluidów marki DecoArt. Jest to produkt, który przy bliższym poznaniu daje naprawdę wiele możliwości. Ja często używam do barwienia białej farby akrylowej, mediów bezbarwnych oraz używam jako akwareli. Dzisiaj opowiem wam w kilku słowach, jak wykonałam swój blejtram.

Fluidy DecoArt możecie ze sobą mieszać, są one dosyć rzadkie więc ciekawie się zachowują na papierze akwarelowym. Gdy chcecie je mocno zagęścić, aby nanieść na powierzchnię, wystarczy zmieszać z jakimś heavy body gloss np. Wówczas zwiększą one swoją objętość, nie tracąc na intensywności koloru.





Mam nadzieję, że dzisiaj w ten piękny dzień sprawiłam, że sięgniecie po te cudowne fluidy. Co jest bardzo ważne o czym chciałam Wam napisać, pamiętajcie że one są niesamowicie wydajne. Mała buteleczka niech Was nie zrazi :) One są niesamowicie wydajne. Wystarczy mała kropelka aby pobawić się z nimi naprawdę sporo. Możecie nawet zauważyć na zdjęciach, które są w poście, że ja sobie zaaplikowałam po malutkiej kropelce tych fluidów na papier akwarelowy w celu mieszania z wodą i malowania.

Zmieszałam różne kolory fluidów z medium matowym z DecoArt. Medium nie jest zbyt gęste, ale nie przeszkadza to w uzyskaniu delikatnej struktury na płótnie


Roztarłam szpachelką kolory po mojej tablicy malarskiej pilnując, aby paski były w poziomie. 


Pokolorowałam sobie moje stemple fluidami z dodatkiem wody.



Podkleiłam na tekturę introligatorską tubki pokolorowane i ułożyłam warstwowo na tablicy malarskiej.


Pozdrawiam Was kochani życząc cudownego weekendu!


użyłam:
Medium matowe DecoArt
DecoArt Media Fluid Acrylic Paint - Cobalt Teal Hue
DecoArt Media Fluid Acrylic Paint - Phthalo Green-Blue
DecoArt Media Fluid Acrylic Paint - Pyrrole Red
DecoArt Media Fluid Acrylic Paint - Translucent White
DecoArt Media Fluid Acrylic Paint - Hansa Yellow Light
DecoArt Media Fluid Acrylic Paint - Quinacridone Magenta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz