czwartek, 11 kwietnia 2019

Róża


Róża uważana jest za królową kwiatów. 
Biała róża symbolizuje miłość, niewinność, sekret, szacunek i honor. 
Jej wytworność i lekkość została pięknie przedstawiona na grafice , którą użyłam do inspiracji.
 Zależało mi, żeby praca była przestrzenna, by róże rozkwitały na medalionie niczym 
w ogrodzie. Na ramce medalionu białym gesso i masą pękającą zrobiłam fakturę, 
którą pomalowałam farbami kredowymi, a następnie spatynowałam Antiquing Cream 
w kolorze Carbon Black. Aby nadać jeszcze bardziej nostalgicznego omszałego wyrazu, 
postarzyłam fluidem akrylowym w kolorze Sap Green



























W oczekiwaniu na w pełni wiosenną pogodę, w taki dzień jak dziś życzę wam samych różanych i lekkich chwil. 
Do zobaczenia! Kasia

Użyłam
1.Gesso białe
2.Pasta pekajaca
3.Farby kredowe vintage i primitive Americana
4.Fluidy akrylowe Sap Green i Burnt umber
5.Klej decoupage
6 Antiquing cream Carbon black
7. Lakier ultra matte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz