piątek, 11 września 2020

Metalowe wiadereczko z dziewczynką..

 Cześć Kochani

Przygotowałam dziś dla Was metalowe wiadereczko. Bardzo postarzane z przeuroczą dziewczynką w środku. Jak wiecie wszelkie pudełeczka, wiadereczka na różne przydasie to w pracowni rzecz bardzo przydatna. Wyżej wspomnianą dziewczynkę znaleźć możecie na pięknych papierach ryżowych Decoratorium. Ogrom pięknych wzorów w przeróżnej kolorystyce do wyboru. Do mojego przydasiowego wiadereczka użyłam bardzo letniej kolorystyki, wykorzystałam oczywiście niezawodne farby kredowe po które sięgam przy każdej możliwej okazji.





Mam nadzieję, że moje wiadereczko przypadło Wam do gustu. Jeśli macie chęć to zapraszam również do zerknięcia na tutorial, który dla Was przygotowałam.

TUTORIAL:





Użyłam:

-Farby kredowe ( kolory:Enchanted, Revive,Whisper,Rustic,Everlasting)

-Białe Gesso-DecoArt 

- Klej matowy Americana Decoupage

-Lakier Americana Decor (Soft Touch Varnish)

- Papier ryżowy Decoratorium


Pozdrawiam i życzę cudownego dnia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz