środa, 30 września 2020

Use your wings

Jesienna aura zdecydowanie nie sprzyja tworzeniu, 
co boli tym bardziej, gdy wokół zgromadził się pokaźny stosik cuuudowności z DecoArtu
z niecierpliwością oczekający na chwilę uwagi.. 
Nowe kolorki farb kredowych, nowe fluidy i media,
z którymi nie miałam okazji jeszcze pracować postaram się stopniowo włączać w kolejne projekty,
które mam nadzieję i Was zainspirują do przejrzenia zgromadzonych przydasi.

Dziś na warsztat poszły nowe kolorki farb kredowych, fluidów i pasta gruboziarnista.
Dla wypróbowania mediowych nowinek wykorzystałam maleńki blejtramik o wym. 10x10 cm,
na który nałożyłam za pośrednictwem maski/szablonu i pasty modelującej wybrany motyw.
Odciśnięty wzór wysuszyłam, a następnie przy pomocy heavy gel medium DecoArtu,
ułożyłam centralną kompozycję projektu z  odlewów żywicznych
i wycisków z masy samoutwardzalnej.  Całość zabezpieczyłam czarnym gesso. 
W wybrane miejsca dołożyłam odrobinę pasty strukturalnej drobno - i gruboziarnistej,
do których dosypałam nieco kamyczków (stone art), by dodatkowo zróżnicować strukturę past.
Kolejny etap to mieszanka farb kredowych oraz fluidów, dla uzyskania efektu nieco rdzewiejącej patyny. Po wysuszeniu całości, wybrane fragmenty wybieliłam białym gesso i podkreśliłam je metaliczną farbką z serii Extreme Sheen w kolorze Antique Bronze. 



FILM







W pracy wykorzystałam:
Modeling Paste DecoArtu
Heavy Gel Medum DecoArtu
Black Gesso DecoArtu
Texture Sand Paste DecoArtu
Americana Decor Chalky Finish DecoArtu (Rustic)
Americana Decor Chalky Finish DecoArtu (Restore)
Americana Decor Chalky Finish DecoArtu (Keepsake)
Americana Decor Chalky Finish DecoArtu (Refreshing)
Antiquing Cream DecoArtu (Raw Umber)
DecoArt Media Fluid Acrylics Transparent Yellow Iron Oxide
DecoArt Media Fluid Acrylics Carbon Black
White Gesso DecoArtu

Pozdrawiam Was gorąco z mokrego Pomorza,
Ania




 


1 komentarz: