piątek, 25 września 2020

Ramka z panienką w stylu shabby chic

 Cześć, tu Dorota!

Pora dziś na coś mocno różowego, landrynę taką znaczy :)

Niezbyt często wykonuję projekty w tym stylu, ale panienką z różową wstążką na głowie była mym natchnieniem ;)


Portret panienki pochodzi z papieru ryżowego A4 DECO 0097, natomiast różyczki, które nakleiłam na folię transparentną to DECO 0092.


Bazę ramki ozdabiałam osobno. Zagruntowałam białym gesso, nałożyłam pastę strukturalną, a tam gdzie mi nie wyszło to nałożenie, to zamaskowałam niedoróbkę pastą piaskową :P


Pomalowałam farbami akrylowymi Crafter's Acrylic i nieco postarzyłam papierem ściernym.

Ramkę skleiłam stosując heavy body medium i zbudowałam kompozycję z różyczek z papieru ryżowego, papierowych kwiatów, gipiury i tekturek.

Na górze przykleiłam lnianą wstążkę.


Nieco postarzyłam krawędzie fluidem w kolorze sieny i szarości. Tym drugim zrobiłam też chlapania, oczywiście mocno go wcześniej rozwadniając.


W projekcie użyłam:

white gesso

heavy gel medium

texture paste

texture sand paste

triple thick

farby Crafter's Acrylic: african violet, storm cloud grey, cherry blossom pink

fluidy: dark grey value, burnt sienna

 

Życzę Wam różowego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz