poniedziałek, 1 października 2018

Inspiracja Ani - Romantyczna herbaciarka


Witajcie kochani,
Dziś prezentuję pomysł  na prostą herbaciarkę w romantycznym stylu. 
Do wykonania pracy wykorzystałam drewniane pudełeczko z przegródkami oraz szyldzik ze sklejki.


Całość pracy została dokładnie wyszlifowana, a następnie z zewnątrz pomalowana farbami kredowymi Americana Decor. 
Środka celowo nie malowałam, gdyż w przypadku kontaktu z produktem żywnościowym,
 naturalny surowiec lepiej się sprawdza (zapach wosku i farb nie wpłynie na aromat herbatek).


Wieko po pomalowaniu białą farbą kredową i ozdobiłam fragmentem papieru ryżowego                     z romantycznym motywem kwiatowym od Decomanii. 
Motyw ten jest dostępny w wielu sklepach z materiałami dla plastyków i hobbystów. 

Po wyschnięciu kleju kwiatki podmalowałam cienkim pędzelkiem z użyciem białej farby kredowej, co dodało malarskiego efektu oraz kontrastu. 
Pręciki na kwiatkach podkreśliłam kropkami z czarnej konturówki.
Po wyschnięciu kleju i  podmalowań całość pracy została kilkukrotnie zabezpieczona woskiem bezbarwnym DecoArt.


Pozdrawiam ciepło Ania!!!



Użyłam: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz