piątek, 26 października 2018

Inspircja Ani Pawlak- kufer ślubny glamour

Witajcie,

Inspiracją do wykonania tego kufra  było zaproszenie na ślub, jakie dostałam od koleżanki z pracy. Był na nim koronkowy deseń, a na środku papierowy szyldzik z napisami. Pomyślałam, że ten styl warto zachować, no i oczywiście ulubione kolory panny młodej - czyli srebro, biel i czerń.




Wykonanie pracy krok po kroku:

1. Kufer 20x30 cm dokładnie wyszlifowałam papierem ściernym i odpyliłam.

2. Całość kufra pomalowałam rozrzedzonym gesso Deco Art, aby podczas malowania drewna nie absorbowało zbyt dużej ilości farby akrylowej.

3. Dół pomalowałam farbą akrylową w kolorze Silver Morning, pozostawiłam do wyschnięcia.


4. Pomalowaną powierzchnię zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem Deco Art, pozostawiałam do wyschnięcia.

5. Za pomocą szablonu i białej modeling pasty Deco Art ozdobiłam boki kufra. Pozostawiłam do wyschnięcia.


6. Wieko kufra dwukrotnie pomalowałam srebrną (obrzeża z użyciem taśmy malarskiej) i białą farbą
    akrylową Deco Art, pozostawiłam do wyschnięcia.

7. Zabezpieczyłam wieko bezbarwnym woskiem Deco Art, pozostawiłam do wyschnięcia.

8. Na środku wieka wykonałam okienko z szablonu przy pomocy srebrnej pasty (srebrną pastę można wykonać mieszając białą modeling pastę ze srebrnym fluidem i farbą serii Sheen w kolorze srebra).



9. Dookoła okienka zrobiłam reliefy za pomocą konturówki w kolorze perłowym.

10. Z masy samoutwardzalnej za pomocą foremki silikonowej wykonałam sznureczki, które po wyschnięciu pomalowałam na biało farbą akrylową. Następnie za pomocą leju ekspresowego sznureczkami ozdobiłam boki kufra oraz rankę na wieku.



 11.  Czarnym fluidem namalowałam napisy wewnątrz okienka (polecam użyć fluidu zamiast farby akrylowej, ponieważ kolor jest bardziej nasycony i nie trzeba  poprawiać napisów).

12. Po  wyschnięciu całość pracy zabezpieczyłam woskiem bezbarwnym Deco Art.

13. Środek kufra pomalowałam farbami akrylowymi (biel i srebro), na wieku wykonałam transfer zdjęcia narzeczonych, zabezpieczyłam woskiem  i oprawiałam tasiemką z cyrkonii (powiedzmy że to cyrkonie :-))


13. Na koniec, na wieko kufra za pomocą kleju na gorąco przymocowałam  kokardę w kolorze srebra.



Pozdrowionka

Ania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz