poniedziałek, 8 października 2018

Inspiracja Dagmary - Art Journal z efektem patyny

Hej,
na dzisiejszą inspirację przygotowałam stronę  w moim Art Journalu. Przypadkiem wpasowałam się kolorystycznie w aktualną porę roku.  

Nietrudno się domyślić, że na początek jak zwykle zagruntowałam papier białym gessem. Następnie przy użyciu maski Andy'ego Skinnera i pasty strukturalnej naniosłam wzór na bazę. Gdy gesso i pasta już wyschły, kilkoma odcieniami Fluid Acrylics w kolorach ziemi stworzyłam tło. W centrum zaczęłam od żółtych odcieni, przechodząc w pomarańcze i czerwienie, aż po brąz na brzegach. Teraz przyszedł czas na użycie preparatu Antiquing Cream w kolorze patyny. Jest to jeden ze sztandarowych produktów firmy DecoArt i jednocześnie jeden z moich ulubionych. Wzór z maski i pasty przetarłam miedzianą pastą Metallic Lustre, dodałam chlapania, stemplowania i wcześniej wyobrażoną w głowie kompozycję. W mojej pracy użyłam także cudownych metalicznych farb Dazzling Metallic i Extreme Sheen. 

















Użyte produkty:
 


Pozdrawiam serdecznie :)


1 komentarz: