piątek, 4 października 2019

Designer Team październik 2019 - marzec 2020

Z ogromną przyjemnością przedstawiamy Wam 

nasz niezwykły zespół !!!



 

Karolina Czołba 




 


 Anna Pawlak 


Kocham tworzyć, robić coś z niczego, dekorować, brudzić się farbami - mam tak od dziecka. Od prawie 10 lat moim konikiem jest decoupage, uzależniłam się i nigdy nie mam go dość. Interesują mnie nowe techniki, testuję, eksperymentuję, psuję, naprawiam, uczę się na błędach. Lubię spotkania z ludźmi, jak na gadułę przystało :-) Podczas warsztatów zarażam swoją pasją i czerpię z tego ogromną radość i satysfakcję. Decoupage to dla mnie wytchnienie, sposób na stres i wyciszenie. Ostatnio również interesuje mnie decorative painting i mixed media. Cieszę się że będę miała przyjemność dzielić się z Wami moimi pomysłami, witajcie w świecie Owoców Mojej Wyobraźni.

Karolina Bukowska


Zajmuję się chwytaniem i uwiecznianiem chwil, tworzeniem, kreowaniem i projektowaniem dla firm, z którymi współpracuję. Są chwile, gdy tworzę mediowe kompozycje, a kiedy indziej tworzę kartki i albumy. We wszystko wkładam całe serducho. Mixed media skradły mi serce, bez nich nie umiem już żyć. Pozwalają zaklinać czas i oprawić w piękną formę moją codzienność. Stały się pasją, tlenem i oddechem! Codziennie uczę i dzielę się z Wami swoją pasją. Uwielbiam mazać, chlapać i rozcierać, ale nie stronię też od czystej formy papieru. 


Karolina Karbowska


Zespół Niespokojnych Rąk towarzyszy mi od zawsze. Tworzę, bo muszę, inaczej się uduszę. Staram się nie zamykać w konkretnej dziedzinie i być otwarta na różne techniki oraz różnorodny klimat prac, jednakże najbliższe memu sercu są obdarte, pordzewiałe, pobrudzone starocie. Bardzo cieszę się na to nowe, ekscytujące wyzwanie.

youtube
Instagram 
Facebook 



--------------------------------------

W tym miejscu chcemy bardzo podziękować 
Iwonie, Kasi i Adze 
za piękne i różnorodne prace, które prezentowałyście na blogu.
Życzymy Wam samych sukcesów !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz