poniedziałek, 7 października 2019

Konewka w romantycznym stylu - krok po kroku

Witajcie kochani,

Moja nowa inspiracja powstała pod wpływem zachwytu kolorem farby kredowej Americana Decor w śliwkowym odcieniu, o eleganckiej nazwie Victorian. Po prostu musiałam coś wymyślić, aby go przetestować :-)






Konewkę zagruntowałam białym gesso, a następnie pomalowałam farbami kredowymi: szarość to Yesteyear z domieszką Honor, a elementy ciemne to - Victorian. Białą farbą kredową - Everlasting wykonałam skromniutką koroneczkę oraz przecierki i kropeczki.


Na środku przykleiłam wycięty fragment papieru ryżowego z motywem kwiatowym oraz zabezpieczyłam woskiem.


Dookoła obrazka zrobiłam ramkę za pomocą szablonu i białej Modeling pasty. Po wyschnięciu pasty podmalowałam ją farbami kredowymi, aby była wyraźniejsza.



Przybrudziłam pracę czarnym fluidem i brązową farbą vintege effect wash.
Całość pracy zabezpieczyłam moim ulubionym bezbarwnym woskiem Deco Art.


Mam nadzieję, że projekt się Wam spodoba :-)

Lista materiałów:

1. Konewka ocynk Ikea
2. Papier ryżowy
3. Farby kredowe Americana Decor - Victorian, Yesteyear, Everlasting, Honor
4. Czarny fluid akrylowy Deco Art
5. Brązowa farba Vintage effectw wash Deco Art
6. Klej do doecoupage Deco Art
7. Szablon + biała modeling pasta Deco Art
8. Bezbarwny wosk Deco Art

2 komentarze: