środa, 23 października 2019

Zimowe medaliony

Witajcie kochani,

Choć do zimy jeszcze  dwa pełne miesiące, inspiracje zimowe już od dawna szaleją po internecie :-) Ja powolutku również zaczynam myśleć o bożonarodzeniowych projektach, albowiem "Winter i comming":-)

To moje pierwsze tegoroczne bombki, mam nadzieję, że taka nocna kolorystyka przypadnie Wam do gustu :-)

 Prace wykonałam na bazie plastikowych medalionów o  średnicy 12 cm. Bombki zostały najpierw zagruntowane za pomocą białego gesso DecoArt, a następnie pomalowane farbami kredowymi i akrylowymi DecoArt.


 Tło pomalowałam pięknym, granatowym odcieniem farby kredowej o wdzięcznej nazwie Honor. Następnie lekko przetarłam metaliczną farbą  Dazzling Metallics w kolorze zielonym -Crystal green. Drzewa namalowałam najpierw czarną farbą kredową - odcień Carbon z serii Americana Decor, a następnie podkreśliłam metaliczną farbą akrylową w kolorze  Renaissance (metaliczny brąz) oraz odrobiną białej farby kredowej Everlasting.
Domki i księżyc to również farby kredowe i akrylowe DecoArt - Yellow, Americana Decor - Carbon i Everlasting.
Dół prac podkreśliłam pastą śniegową Deco Art - Snow Tex oraz białym brokatem. Efektu 3D dodałam za pomocą odcisków z foremek - jelonek i choink, które lekko podbarwiłam farbai akrylowymi.




 Górną część pracy zabezpieczyłam moim ulubionym bezbarwnym woskiem :-)



Lista materiałów:
- plastikowe bombki - 12 cm
- białe gesso Deco Art
- farby kredowe DecoArt - Americana Decor w kolorach, granat (Honor), czarny(Carbon), biały (Everlasting)
- farby akrylowe mataliczne - Dazzling Metallics w kolorach: Crystal Green i Renaissance
- żółta farba akrylowa Deco Art - Yellow
- pasta śniegowa - Snow Tex Deco Art
-bezbarwny wosk Deco Art

Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu cudownych zimowych inspiracji :-)

Ania




3 komentarze: