czwartek, 24 grudnia 2020

Pudełeczko na pierniki z nowym papierem ryżowym od Decoratorium

Witajcie kochani!!!

Mamy Święta, w końcu nadszedł czas na odrobinę odpoczynku i czasu spędzonego z rodziną. Mam nadzieję, że w ferworze przedświątecznych przygotowań znaleźliście odrobinę czasu na swoje ulubione pasje. Ja nie miałam czasu zbyt wiele, ale zdążyłam wykonać pudełeczko na pierniki, które dziś stanie się prezentem pod choinką dla mojej koleżanki :-) To prosta inspiracja, której uroku dodaje motyw konika na biegunach z nowego papieru ryżowego od Decoratorium :-)

Życzę Wam Wszystkim spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz dużo zdrówka i pomyślności w Nowym Roku, niech będzie jak dawniej, niech znikną powody do zmartwień...

Parę słów na temat wykonania:

Całość pracy malowana jest farbami akrylowymi i kredowymi oraz zabezpieczona woskiem.

Ramkę i czerwone elementy na dole pudełka pomalowałam najpierw farba akrylowa w kolorze Christmas red a następnie przybrudziłam bordową farbą z serii Vintage effect wash z odrobina czarnego creamu.

Szare elementy to farba kredowa w kolorze  Yesteryear przetarta białą Everlasting.

Wzorki na bokach namalowałam farbami akrylowymi w odcieniach Holiday green i Christmas red. Na całości dodałam kropeczki rozrzedzoną białą farbą akrylową. Lekko przybrudziłam brzegi pastą postarzającą.



Lista materiałów:

  • pudełko tekturowe
  • papier ryżowy Decoratorium
  • Klej do decoupage matowy
  • masa samoutwardzalna i foremka
  • farby akrylowe Christmas Red, Holiday green, White  z serii Crafter's Acylic
  • Farby kredowe Yesteyear i Everlasting
  • Farba Vintage Effect Wash w kolorze bordo
  • Wosk bezbarwny Creme Wax


Pozdrawiam Was świątecznie <3


Ania

1 komentarz: