piątek, 25 grudnia 2020

Świąteczne ATC

 Witajcie. W końcu nastały, tak wyczekiwane, magiczne święta. Moja dzisiejsza inspiracja to karty ATC w świątecznym klimacie. Farma dla mnie całkiem obca i wyzwaniem było stworzenie 8 jednakowych. Muszę przyznać, że spróbuję jeszcze w wolnej chwili takie karty wykonać w innym klimacie.



Tworząc te karty wybrałam ulubiona świąteczną kolorystykę. Dla mnie róż i mięta królują w ozdobach już od dłuższego czasu. Pewnym zaskoczeniem może być dla Was różowa masa, jaką nakładałam przez szablon. Zrobiłam ją z Heavy Body Gelu, mikki (drobnego pyłku do zdobienia paznokci) i odrobiny brokatu.

Reniferowe poroża to gotowe elementy ze sklejki, które idealnie wpasowały się w tą kolorystykę pracy. do tego odrobina wstażki i papierowy kwiat, dopełniający całości.





Zdrowych i pogodnych świąt. Niech magia zagości w Waszych sercach i domach.

Pozdrawiam gorąco - Magda Donat

 

Użyłam: tekturowych kart, DecoArt Medium Gesso Black, DecoArt Medium Heavy Gel, Americana Decor Vintage, Dazzling Metallics moss pearl, wstażki, renifer ze sklejki, papierowy kwiatek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz