środa, 30 grudnia 2020

Piernikowe domowe miasteczko

Cześć 

Dziś przychodzę do Was z piernikowym, zimowym miasteczkiem z HDFów z Woodouts. 

Inspiracją do jego wykonania były prace Igi Sarzyńskiej, toruńskiej mistrzyni pierników.   



Aby uzyskać efekt nieregularności "piernika" wszystkie elementy nieregularnie pomalowałam piaskową  i zwykłą pastą strukturalna. Po wyschnięciu pomalowałam je czarnym gesso.  





Następnie za pomocą trzech odcieni brązu kolorowałam elementy miasteczka. Po wyschnięciu przy pomocy gąbeczki i czarnego gesso nadałam "piernikom" elekt lekkiego przypalenia. 
Na koniec przetarłam całość suchym  pędzlem i białym gesso. 
Kolejnym etapem było ozdabianie "piernikowego" miasteczka białą konturówką i posypywanie brokatem oraz wykańczanie całości preparatem z efektem śniegu.
Bardzo proszę oto piernikowe miasteczko do podziwiania ale nie schrupania :)








Do wykonania pracy użyłam:
DecoArt Medium Texture Paste
DecoArt Medium Texture Sand Paste
DecoArt Medium Gesso White
DecoArt Medium Gesso Black
Vintage Effect Wash Brown 59 ml
Americana Decor Rustic
DecoArt Stylin chestnut 59 ml
Glistening Snow Tex 118 ml


Pozdrawiam gorąco,
Magda



1 komentarz: