wtorek, 15 grudnia 2020

Świąteczna kopułka z choinką ;))

Jak zatrzymać święta na dłużej? Co powiecie na świąteczną kopułkę z choinką?
Żywiczny odlew choinki zabezpieczyłam białym gesso.
Następnie przy pomocy fluidu akrylowego w kolorze Viridian podmalowałam drzewko
i przykleiłam je do podstawy przy pomocy heavy gel medium DecoArtu.
U jego podstawy zamieściłam kilka świątecznych drobiazgów
- prezentowe paczuszki, słoiczek śniegu oraz brokatowe płatki śniegu.
Paczuszki (odlewy z lekkiej masy plastycznej) uprzednio zagessowane,
pomalowałam żółtym fluidem akrylowym
w kolorze Transparent Yellow Iron Oxide, Raw Umber oraz Viridian.
Po wysuszeniu całości kokardki paczuszek podkreśliłam brokatową konturówką
i preparatem pękającym Crackle Glaze DecoArtu.
Całość oprószyłam pastą śniegową oraz białym, skrzącym się brokatem.










Wykorzystane produkty:

Gesso White DecoArt
Heavy Gel Medium DecoArt
Fluid Acrylics Viridion DecoArt
Fluid Acrylics Transparent Yellow Iron Oxide DecoArt
Fluid Acrylics Raw Umber DecoArt
Crackle Glaze DecoArt



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz